czwartek, 19 marca 2009

Wszystkie rybki śpią w jeziorze - ciurala, ciurala, la

Ano godzina jest taka, ze spia. Niewątpliwie, bo temperatura tez jest na spanie rybek.
A ja jestem chora i siedze w domu. I się mecze. I muszę coś robić - jak nie maluje, to wycinam. Rybki :D
Zarybiłam łazienkę :D
Potrzebna była nam szafka do łazienki. Zrobiłam. No nie tak całkiem sama - dałam zarobić panu stolarzowi :D Mężczyzna Mojego Życia stanął okoniem i odmówił pracy przy wykonaniu mebla, a ja nie umiem zawiesić drzwi na zawiasach, więc poszłam sobie do pana stolarza i on mebel wykonał raz dwa. Średnia Świnka w ataku nudy pomalowała, a ja leżąc w łóżku wycięłam rybki :DDDDD Szaflka jest zbiorowa :D
A tak wygląda.
No, może jeszcze potraktuje ją crakiem?

6 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć chociaż jedną taką...
    Już się cieszę na oglądanie Twojego domu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas żądzi zasada, że nudne kobiety mają idealnie czyste domy ;b - bedziesz przerażona :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta interesująca wie które miejsce swego domu, i w jakim momencie historii, uwiecznić na fotografii....

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli jest taka zasada to u nas się raczej nie sprawdza xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta - to jest definicja kobiety ...... sprytnej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm - a jednak ciagle mnie drażni, ze Pan Stolarz przykrecil nóżki od szafki zbyt blisko środka - grrrrrrr...........

    OdpowiedzUsuń