piątek, 5 marca 2010

Się ruszyłam :DDDD

Czyli, w końcu, umieściłam swoje malunki w Pakamerze.

Po prawej stronie, na samej górze jest odnośnik do mojego miejsca w Pakamerze Artystycznej.

I jestem z siebie dumna jak byk :DDDDDDD A formą mojego życia tamże jest Różowa Plama czyli PINK INK :DDDDDD

A Piece of Glass napisała o moi :DDDDDDDDDDDDDD z czego jestem jeszcze dumniejsza :DDDD Nie żebym się stawiała w pierwszym rzędzie ze światowej klasy designerami - o nie :) Po prostu, to jedno z najciekawszych miejsc w internecie jakie znam, i które codziennie odwiedzam :), bo lubię.

6 komentarzy:

  1. Też jestem z Kasiowej dumna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Doro, Doro - ja za chwilę pęknę z dumy :DDDD Skumuluje mi się w brzuchu :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, dzięki za reklamkę ;) heh, ale Ty dobrze wiesz że ja i tak bym o tobie napisała. Bardzo się cieszę, że ruszyłaś i życzę wielu zachwyconych i powracających klientów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też codziennie odwiedzam I like design ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, wiem Doro :)
    dziękuję, bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń