niedziela, 3 października 2010

O kurczaki!

Miałam się jeszcze poukrywać, ale Agata "wywołała" mnie do tablicy :)

Tak - wróciłam i jestem :D Oprócz tego, że jestem, to jestem też chora z zimna. Od tygodnia, ale o tym kiedy indziej, bo weszłam do domu i dostałam do rąk własnych dwie koperty. Obie miłe :) W jednej milusi prezent od IKEI, który zamierzam zrealizować obrzydliwie praktycznie :D oraz książkę od Zielonej Sowy :D

Poniżej kilka obrazków, które znalazły się w książce, a kilka postów temu obrazki, które chciałam zrobić, ale wyszło, że nie da rady :D







 


I na koniec: Agata - dziękuję - gdybyś mnie nie zmusiła, to ukrywałabym się jeszcze bóg jeden wie jak długo :DDDD

16 komentarzy:

  1. Re-we-la-cja:-) masz dziewczyno talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Moje Panie :D A Agacie raz jeszcze dzięki za zmuszenie mnie do reakcji :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu Kochana - dziękuję :D Wspaniała nie jestem - fajnie się bawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, to znowu moja sprawka :)
    takiego talentu ukrywać nie wolno!
    (nie zdradziłam, że już wróciłaś, ale że książeczka wydana - to tak gwoli uzupełnienia).

    ja się zgadzam z Kasią - jesteś wspaniała :)
    i baw się nadal tak samo fajnie.
    czekamy na następne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Nieładnie się chować. Nawet za obrazkami. Kurczaki... nooo coś moim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie fajne! Szkoda, że Cię nie było tak długo, ale teraz już Ci nie dam spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kura - no jestem, no :DDDDD

    Marta - dziękuję - postaram się nie zawieść :D

    Dorota - przynajmniej ode mnie odpoczęłyście :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje od kolejnej "ofiary" zwabionej przez Agatę ;) Ps. Szkoda tych obrazków, które się nie załapały. Też fajne były :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje, obrazki przepiękne, gdy tylko pojadę do Empiku, ta książka będzie moja :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę odpoczywać Z TOBĄ a nie od Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądałam na Pani bloga z niecierpliwością czekając na nowy wpis. Bardzo lubię Pani prace, piękne są te obrazki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anno - witaj :D A obrazki może kiedyś ktoś zechce właśnie takie? :DDDDD

    Karolino - dziękuję :D A książkę kup koniecznie i to nie ze względu na ilustracje - to cudowna pod każdym względem opowieść - między innymi o dorastaniu :)

    Dorota - to zapraszam na kawusie poranną - kochana jesteś :)

    Daszko - witaj :)Cieszę się, że do mnie trafiłaś :D

    OdpowiedzUsuń