wtorek, 11 czerwca 2019

Upał

Noce takie są upalne
I słowiki spać nie dają.......

... śpiewała Babcia Zosia siekając natkę pietruszki do rosołu. Pachniał rosół, pachniała pietruszka....Tak mi się przypomniało. Wieczór był wyjątkowo gorący. Wypełzłam z chłodnej pracowni, jak coś co żyje w wilgotnych miejscach, pod kamieniami. Upał uderzył jak obuchem - aż zabrakło mi powietrza. Pachniała budleja, zmęczona całym dniem, pachniały róże. Pachniał słodko wiciokrzew okupowany przez głodne ćmy. Gdzieś, niedaleko, słowik wyśpiewywał w krzakach miłość do ukochanej. Jeszcze trochę, a znowu zaczniemy ciągnąć losy o miejsce do spania na łożku przed domem. A wtedy wystarczy tylko wyłączyć wszystkie światła i szeroko otworzyć oczy.


Wracam do pracy. A wieczorem znowu popatrzę w niebo. Czego i Wam życzę.





P.S.: Się rysuje nowa książka :)

10 komentarzy:

  1. Co wieczór wychodzę i się snuję w piżamie po podwórku. U mnie lipy zaczynają kwitnąć, najpiękniejszy zapach pod słońcem ;)
    Pracuj nasza mróweczko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topsze Mamo............ :D Pracuję, choć mi się ze spoconych dłoni wysuwa piórko od tabletu..... :D Idę się polać chłodną wodą :D

      Usuń
  2. :* tak mi Ciebie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na podorędziu atomizer z wodą i jak już już omdlewam, zwieszam główkę niczym róża, psik i odżywam.

    Książka zapowiada się czarownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trza wziąć z Koleżanki przykład. Szkoda tylko, że komputerka tak psiknąć nie mogę - zwolnił i od czasu do czasu się wyłącza biedak.

      Trzymaj kciuki :D Pliiiiizzzzz :D

      Usuń
  4. Dasz radę, dasz radę, dasz radę, dasz!
    Trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknej urody książka się szykuje. Ale mi się zrobio magicznie. Chyba świecę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    At least 160 thousand men and women are hacking their diet with a simple and secret "liquids hack" to lose 1-2lbs each and every night in their sleep.

    It's proven and it works on everybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it half full

    2) Proceed to use this amazing HACK

    and you'll be 1-2lbs lighter the next day!

    OdpowiedzUsuń