piątek, 9 marca 2012

Słuchajcie! Słuchajcie!

Dostałam od Eli Wasiuczyńskiej (autorki przepięknych ilustracji do książek dla dzieci)  CYNK.

Że jest chora dziewczynka Elizka, i że można pomóc. Wystarczy zrobić DROBIAZG. 

Wiem, że wielu z Was robi piękne rzeczy. Tym razem można zrobić lalkę. Najprostszą. Można zrobić samemu albo posiłkować się instrukcją Joanny Krzyżanek, która będzie "szyć grupowo" w Poznaniu, 17 marca na Brzozowej :D

Będę szyć i namówię do szycia Świnkę :) I Was namawiam do szycia :) A jak uszyjemy, to tu Wam pokażemy co nam wyszło :)

Ela Wasiuczyńska już szyje :D

15 komentarzy:

  1. Pomachaj Eli ode mnie, nie wiem, czy mnie pamieta, ale kiedys tam się znalyśmy :). Wirtualnie :)))).

    A można tę lalkę wyszydełkować? Bo ja wszystko kocham robic rączkami, oprócz szycia. Taka skaza. Ale szydełkuje z zapalem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anutku - ja myślę, że Ela sama przeczyta, że jej machasz :D Ale i tak napiszę :D Z przyjemnością :D
    I jasne, że lalę można wyszydełkować - nie jest ważne jaką techniką będzie zrobiona :) Ważne żeby była lalka od serca :) I dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chciałabym się podpytać jak się robi takie ładne portfolio jak to które Pani ma z prawej strony bloga? szukam na googlach ale znaleźć nie mogę...:-/
    serdecznie pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario Magdaleno - ale ja widzę, że posiadłaś już wiedzę na temat portfolio :) Teraz już tylko wrzucić do niego prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu,
    szycie, szydełkowanie i hafty to niestety prześladująca mnie zmora z zajęć zpt w podstawówce. nic w tym temacie niestety z siebie nie wycisnę:-(
    jeśli w tej sprawie przydałyby się jakieś inne artystyczne wytwory, to chętnie się podłączę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anito - myślę, że jeśli chcesz pomóc, to każdy artystyczny twór będzie przyjęty z wdzięcznością :) Wysłałam zapytanie do Pani, zajmuję się akcją szycia zabawek - czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu można zobaczyć aktualnie licytowane artystyczne wytwory na aukcjach dla Elizy
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24617750

    Szyjmy więc , dziergajmy, lepmy, filcujmy, wyklejajmy, malujmy dla Elizy. Kto posiada dwie lewe ręce, niech utoczy krwawicy i kupi, któryś z licytowanych przedmiotów. Liczy się każda, każdziuteńka złotówka. Temu uśmiechowi naprawdę trudno się oprzeć. http://elizabanicka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmartwiłam się, że nie potrafię szyć i uszycie lalki to dla mnie za trudne wyzwanie, ale sądząc z powyższego komentarza, mogę wyhaftować lalkę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. :-) właśnie wczoraj baaaaardzo zainspirowana i zachęcona po obejrzeniu Pani portfolio postawiłam sobie za cel odnaleźć "sposób na portfolio" bez czekania na odpowiedź. Udało się!
    Pani prace są bardzo inspirujące (jak widać pod każdym względem:)! serdecznie dziękuję! :-)
    obserwuję bloga - ostatnio obejrzałam CAŁY od początku do teraz :-)
    serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne ,że można wyhaftować, zrobić z masy solnej, wyciukać w choćby marmurze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Riannon, Anitamm - Ela już wszystko napisała pięknie, że wszystko można :) Ja się wyraziłam nieściśle i stąd zamieszanie. W jednym z podanych w poście linków (tym do Joasi Krzyżanek) jest podany adres, pod który można przesłać, to co się zrobiło :)

    Maria Magdalena Szmatuła - gratuluję wytrwałości :D Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i git:D
    chwilę podumam, zorganizuję się i ślęęęę

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, jestem współorganizatorką szycia Lalek dla Elizy w Poznaniu. Ogromnie się cieszę, że chcecie Państwo do nas dołączyć - w imieniu Elizy i jej rodziców będziemy wdzięczni za każde wsparcie, każdy podarowany fant, każde dobre słowo szepnięte znajomym w sprawie ratowania Elizy.
    W gronie pomagających mamy kilka osób z Poznania i Warszawy, które zajmują się aukcją charytatywną. Osoby, które pragną podarować coś na aukcje proszę o kontakt na mój adres mailowy katarzyna.rozala@gmail.com ustalimy sposób przekazania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak mnie ucieszyło, że tu zawrzało o lalkach dla Elizy, mi też udało się namówić kilka dziewczyn do szycia, inne do oddania swoich wytworów ręcznie wykonanych i nie mogę się doczekać Bajerowej Świnki, ahhhh ;))))

    OdpowiedzUsuń